2017, GODINA LEKCIJA

08:35:00

Treći je dan prvog mjeseca u 2018 godini. Kako bih mogla krenuti dalje, odlučila sam napisati neke od naučenih lekcija u 2017. godini.
Na YouTube svira najbolje od Frank Sinatre, a u šalici se puši miris kave.
Ima li ljepšeg trenutka za pisanje?
Osjećam se bolje nego Carrie Bradshaw koja je imala stolić okrenut prema prozoru i pozamašan vokabular koji bi besprijekorno opisao svaki izazov sa kojim su se djevojke susretale.
Moj život nije  toliko zanimljiv, ali na tragu je promjene koja miriše u zraku.
Godina u kojoj sam pustila da mnoge životne okolnosti naruše mir je sada iza mene.

Neću se baviti ljudima ni događajima koji su pripomogli naučenom, nego isključivo onime što je proizašlo kao produkt pozitivnih i negativnih iskustava.




1. SPAKIRAJ SE ODPAKIRAJ SE, OSTANI :)

Turbulentna godina u kojoj smo promijenili tri adrese gdje se zadnja pokazala kao as u rukavu  životnog puta je iza nas.
Nova adresa je ta na kojoj primam poštu sreće, barem bi tako bilo da se kao nekada šalju pisma.
Na temelju toga bih mogla napisati koje sve pogreške izbjegavati pri selidbi, na što obratiti pozornost i kako se ne obazirati na mišljenje drugih.
Ponekad bih stvarno voljela da mi se u genetski kod upisala flegmatičnost, a ne jedna velika pahulja emocija koja izlazi na polje kada treba i kada ne.
Moram napomenuti da nam je ovo prvi najveći korak u životu što nije lako, a okolina ga još dodatno otežava.
Razumijevanje, gdje si nestalo sa ove planete? Postojiš li još uvijek da pošaljem auto po tebe?
No dobro, ako se sami ne izborimo za sebe, neće nitko za nas, a bez obzira na sve brige i nedaće ovo nam je ujedno i najljepši korak na kojeg smo ponosni.
Znati da imamo svoj kutak u kojem uživamo i dijelimo naše trenutke, briše svaku moguću prepreku na putu.
Dižem  zdravicu za ljubav.


2. DA BIH OSTVARILA SNOVE MORAM OTIĆI KORAK DALJE :)

Godina je bila pogodna za neke uspjehe, ali nažalost nisu bili dugog vijeka.
Uvijek smo za većinu stvari odgovorni sami, pa tako smatram da moram otići još stepenicu dalje kako bih dohvatila tu trešnju koja se ponosno utaborila na vrhu šlaga.
Hiperaktivnost i nestrpljivost u rješavanju problema, dovode do naglog pada, a on do nezadovoljstva.
Bilo je naravno  ostvarenih planova i ciljeva.
Zaključila bih da sam zadovoljna  stvarima za koje sam se izborila i ostvarila, jer nije uvijek sve crno ili sivo, u svakom danu postoji pregršt nijansi najljepših boja.


3. MUDROST I ŠUTNJA SU DEFINICIJA USPJEHA U SVIM SEGMENTIMA ŽIVOTA.

Ne govorim o onom tipu šutnje gdje ćeš pustiti da te netko vrijeđa, maltretira ili pravi budalu od tebe. Govorim o onom gdje dijela umjesto riječi pokažu da nisi onakav kakvim te netko okarakterizirao i da si pametniji od bilo koje prepreke koja se nađe ispred tebe.
Mudrim koracima možeš promijeniti stvari iako bih ponekad opisala situaciju kao Sizifov posao.

Izreka koja mi daje snagu: "Kad se život promijeni i postane teži, ti promijeni sebe i postani jači"

Svoje mišljenje izreci onda kada osjetiš da će dobiti pravo težište i smisao, ali ne pred svakim.
Ne zato što se trebaš bojati, nego zato što nema smisla dijeliti mišljenje sa ljudima koji ne vide dalje od sebe, sačuvaj energiju, treba ti na svakodnevnoj bazi.


4.GUBITAK PROMIJENI  STANJE SVIJESTI

Ljudi smo, imamo osjećaje, vežemo se za nekoga i kad ga više nema, svatko na svoj način proživljava gubitak.
Nekome je taj gubitak od krucijalne važnosti jer je sastavni dio njega pola života, a za nekoga manjak jednog dijela potpune harmonije.
Nažalost, potrebno je vremena da se pronađe nova stvarnost i smisao, ali to ne znači da to nije moguće.
Još uvijek postoje ljudi oko nas koji nas čine radosnima, daju nam novu smisao, promjene koncepciju i ublaže bol.
Bol ne nestane, ne ugase se sjećanja, ali ne možemo ni dozvoliti život u prošlosti i propitkivanja: ZAŠTO BAŠ NJEMU, NJOJ, NAMA, SVIMA?
Nije se rodio onaj tko je utjecao ili sprIječio gubitak, nažalost nije bilo suđeno.
Sjećanja nam nitko ne može uzeti, a i želju da nastavimo dalje bez obzira na sve okolnosti.

Za budućnost ću se držati jedne pametne koja glasi:"Onda kad misliš da ne možeš, tada najviše moraš"

Gubitkom sazrijevamo, dobivamo godove koji uljepšavaju našu nutrinu jer znamo da smo negdje, nekada i prije bili dio života osobe koja živi u nama.


5. GDJE GOD IZAĐEŠ NAPLEŠI SE DO ZORE

Moje kumstvo na vjenčanju podsjetilo me koliko volim ples, pustiti neka me tonovi nose u beskraj spontanih koraka.
Doslovno ne mogu prestati do zore i to mi fali.
Meni su izlasci predstavljali ples, harmoniju dobrog ritma i koraka, sretno klupko čarolije koje me vodi na neki drugi planet, sedmo nebo.
Naravno da mi se više ne ide po klubovima, više mi fali da se negdje dobro ispušem plešući gdje me koraci nose, iz srca i duše, a ne iz nauke.
Ako si i ti takva/takav opusti se i zapleši :)
Besplatna terapija je uvijek najbolja.

6.PRIGRLI NOVE LJUDE I SAZNANJA

Nedavno mi je jedna osoba otvorila oči. Ukazala mi je na činjenicu koliko sam zapravo društvena osoba i da je šteta da ne zasjam onako kako bi trebala.
Komunikacijski potkovana, pozitivnog gledišta i puna ljubavi.
Odgurajte od mene nesigurnost, zbog nje ne napredujem.
Kada se ne pojavi uvijek sam na dobitku, rastem kao Sunce u topao ljetni dan.
U 2017. sam napokon pustila te dijelove sebe da provire nakon perioda zatvarnja i napokon sam disala punim plućima.
Ove godine želim otpustiti kočnice do maksimuma i uživati u čarima koje život pruža.


7. ZAHVALNOM ČOVJEKU NIKADA NIJE DOSADNO

Uvijek sam tvrdila da su zahvalni ljudi oni koji ne znaju za dosadu. U njihovim životima za nju ima mjesta u rijetkim sitacijama. 
Zahvalnost briše tragove nezodovoljstva, frustracije i ljutnje. Ona nam daje do znanja da svaku sitnicu gledamo kao neku vrstu putokaza kojim treba krenuti.
Zahvalnost je prijateljica teških trenutaka i ona koja izvlači iz svake latargije.
Počela sam u dnevnik zapisivati na čemu sam sve zahvalna svakodnevno što mi je zbilja upotpunilo stanje uma.
Preporuča se svima koji rade na sebi, jer nema ljepše stvari od saznanja da možemo biti zahvalni na puno trenutaka, ljudi i stvari.

Najdraži citat: "Start each day with a grateful heart"

Tu bih nadodala i: "Don't wait for the moment, take the moment and make it perfect"


8. ŠTEDI, ŠTEDI I ŠTEDI

Život je skup, ali moguće je pronaći harmoniju ukoliko smo umjereni.
Situacija nas prisili na umjerenost, a upravo je to vrijeme za ostaviti neku kunu sa strane.
Ne mora to biti puno novaca, niti se mora oskudijevati , ali treba odvojiti jer kuna po kuna jednom će značiti puno više.
Tako ćemo skupa uspjeti ostvariti neke sitne snove koje želimo, putovanja za kojima čeznemo, trenutke za pamćenje.

Na kraju krajeva takvim razmišljanjem nećeš uvijek samo prolazti pokraj izloga želeći nešto što ne možeš imati, već ćeš ući unutra i otići po to.

Citat:" Do not save what is left after spedning, but spend what is left after saving."

9.PRAVI TRENUTAK JE SAD I OVDJE

U današnje vrijeme svi odgađamo nešto sa naznakom" Sada nije vrijeme za to" i nažalost vrijeme nikada ne dođe. Sve što ostavljamo za sutra, ostane skupljati prašinu, a to nije nikako ono što bih htjeli.
Zbog neostvarenih šansi, ponekad žalimo cijeli život.

Razmislite dobro, zašto nije vrijeme sada, jer ako nemate valjani argument nemojte ni slučajno dozvoliti da okolina bude ta koja vas koči.

Koliko god se ljudi trudili uplitati u vaše odluke, sami ste krivi ako nešto ne sprovedete u dijelo. Borite se za sebe, jer samo tako nećete zamjerati ni sebi, a ni drugima.

"If it makes you happy, no one else's opinion should matter"

10. ODVOJI VRIJEME ZA SVOJ RAST

Želiš li naučiti neki novi jezik, poraditi na znanju naučenog ili upisati neki sport, vrijeme za rast je svaki dan.
To je lekcija sa kojom sam ušla u 2018. i planiram je  primijeniti na puno dubljem nivou.

Nema zadovoljnijeg čovjeka od onog koji raste i zalijeva svoje korijenje kako bi se množilo.

Provoditi više vremena na zraku, u prirodi, a u kući marljivo raditi kako bi izašao iz svakog dana kao pobjednik.

Ovu sam lekciju naučila iz tuđih iskustava jer takva vrsta zadovoljstva baš zrači na ljudima.

Mogla bih izdvojiti masu stvari kroz koje sam prošla i situacija koje su bile sretne, uspješne, tužne, nesrtne, teške ili razočaravajuće, ali većinu toga negativnog želim ostaviti iza sebe u ovaj godini.

Nema se smisla vraćati, postoje ljepše metode izbacivanja nakupljene boli u sebi, a koje ne uključuju da nekome živčano istreseš sve u facu.

Na kraju krajeva, uvijek postoje dvije strane priče, a ne samo jedna, to nek vam bude misao prije nego što idete nekoga napadati.

Život je kolo koje se okreće, a na mojoj stanici u nekim stvarima nije stao već tri godine, ali to me ojačalo i zato ga očekujem uskoro.

Budna čekam svojih pet minuta i planiram ih iskoristiti maksimalno.

jer: WORK HARD, DREAM BIG AND NEVER GIVE UP :)

Želim Vam svima da ostvarite svoje ciljeve, izvučete najbolje iz pogrešaka i gledate prema budućnosti.


NEKA VAM JE SRETNA I BLAGOSLOVLJENA NOVA 2018. GODINA. NEKA BUDE BOLJA OD OVE I POPRAĆENA ZDRAVLJEM, SREĆOM I MOTIVACIJOM.

PUSA OD INES
























You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images