OLIVAL RECENZIJA

05:09:00

Hello blogoljupci,

Na ovaj kišni utorak vrijeme je za kozmetičku poslasticu koja je mene oduševila. Svi znamo koje su mane ovog jesenskog vremena te da i lice pati zbog promjena u temperaturi. Dođemo iz hladnog u toplo ili obrnuto i to ostavi traga na koži. Već dugo sam željela isprobati ovaj piling i napokon sam ga kupila u Mulleru. Da ja sad ne pišem uvodnu bajku, krenimo mi na konkretno:

OLIVAL PILING ZA LICE S ULJEM SMILJA

U Avenue Mallu u Mulleru sam pretraživala police sa prirodnijom kozmetikom i redala listu želja. Toliko je toga što bih htjela probati, ali naravno sitnim koracima. Pogled mi je zapeo za Olival policu na kojem je bio piling. Zgrabila sam ga i obilježila sa onim pogledom: " E sad si moj" Malo šale ali nije bilo ni daleko od toga. Veliki sam ljubitelj smilja i toliko savršeno miriše da se skoro onesvjestim. Lavanda i smilje su moji iskreni saveznici. Pikirala sam i šampone iz njihove nove linije, tako da jedan planiram probati čim potrošim Afroditin koji sam spominjala. 
Dolaskom kući sam rezervirala termin u svojoj glavi za kupku i kompletnu njegu tijela. Kada sam prvi puta isprobala navukla sam se  na miris i na nježnost kože nakon korištenja. 



O PROIZVODU:

Piling za njegu i čišćenje lica učinkovito i nježno odstranjuje nečistoću na koži kao i odumrle stanice. Sadrži zrnca koštica marelice i masline koji su fino usitnjeni. Prirodna podloga obogaćena je uljem smilja.

Što se mene tiče , ja sam stvarno zadovoljna, jer ne isušuje moju suhu kožu i laska joj. Imam prirodno meku i nježnu kžu, ali neki proizvodi je čine još nježnijom. Zahvalna sam na tome i u principu, ako se budem držala smjernica neću imati nekih problema. Toplo preporučam, ako još niste probali. Naravno ovo je moje mišljenje, Vi ćete svoje stvoriti nakon isprobavanja.

PAKIRANJE

Dolazi u pakiranju od 75 ml. Sadržaj nije ljepljiv ni mastan a ni vodenast. Kremast je i lagan za nanošenje i ispiranje. Dozator je taman otvoren kako bi istisnuli normalnu količinu sadržaja. Miris je savršen za onoga tko voli blagu notu smilja.


UPOTREBA:

Piling se nanosi  na vlažno lice i vrat te se lagano masira vrhovima prstuju kružnim pokretima. Ostavite da stoji nekoliko minuta te isperite mlakom vodom. Pogodan je za sve tipove kože ali se različito koristi. Ako imate suhu ili normalnu kožu lica preporuča se jednom tjedno, a za masnu i mješovitu dva do tri puta tjedno. 

SASTOJCI/INGREDIENTS:


PROIZVODI:

Olival d.o.o, Trebež 20
10090 Zagreb

PROIZVEDENO U HRVATSKOJ

Više o Olivalu možete pronaći na:







To bi bilo sve za danas! Uživajte u ostatku dana :)

Pusa od "Moje note i moj svijet"




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images