PREGLED TJEDNA

12:08:00

Hej blogoljupci,

Jesenska nedjelja je pri kraju što znači da je vrijeme za ušuškati se i uživati u ostatku večeri.
Kada se dan i tjedan bliže kraju uvijek dobijem volju zaokružiti tjednu cjelinu, pa sam odlučila vratiti post "PREGLED TJEDNA"
Namjenjen je kao koncept komentiranja nekih misli koje su se rojile i događanja koja su obilježila tjedan.
Neka vrsta dnevnika, da se malo bolje upoznamo :)

PONEDJELJAK

Ovo je bila prva fotkica  koju sam objavila nakon što je uređenje stana završilo (do sljedeće prilike).
Ponosna na jedan od omiljenih kutaka u kuhinji otvorila sam vrata ponedjeljku uz veliku dozu inspiracije.
Detalji naglašavaju osobnost, djeluju smirujuće, a ponekad čak  pokazuju smjer prema nekim željama i ciljevima, tako da su bitne komponente doma.

*što se tiče ovih šarenih smoothie-a u zdjelicama oni su moj trenutni izbor doručka*

 Druga fotka je bio naš radni kutak u stanu kojeg oboje obožavamo. 
Detalji koje smo prikupljali sada su napokon dobili kompletnu sliku, tako da ćemo sa voljom i na vrijeme nastojati obavljati sve zadatke koji se nađu ispred nas :)

*sada znate gdje nastaju moji postovi i množi se životna inspiracija*


*U ljepota i zdravlje časopisu ima članak "Kako organizirati savršeni insta dan" gdje je spomenut i instagram profil bloga :) - svakome bi to razveselilo dan i napunilo ga pozitivom *

UTORAK

 
Jutro je bilo rezervirano za obavljanje nekih stvari po gradu sa naoružanim strpljenjem s obzirom da sam  prvi puta nakon preseljenja morala obići neke institucije u  gradu.
Iako živim već dvije i pol godine u Velikoj Gorici, nije mi bila trajno prebivalište.
*Časopis INTERIJERI I DEKORACIJE  pravo su otkriće i zaletim se svakih par mjeseci po primjerak, čisto da provjerim šta ima novo u svijetu interijera :) 
Što se tiče jesenjih listova koje vidite na slikama, svaki put u prolazu pokupim neki koji mi se svidi*

SRIJEDA


Moram priznati da je srijeda u magli, zato sam odlučila ponovo pisati dnevnik kako bih se mogla prisjetiti nekih stvari. 
Meni je to čudno s obzirom da imam solidno pamćenje. 
Ako me sjećanje služi, fokus je bio na pospremanju sobe da bude u funkciji, pošto će na nju tek kasnije doći red za uređivanje.
*E da sjetih se kako sam se čudila svojom zaluđenosti sa serijom "Bit ćeš moja". 
Osoba sam koja je ispitivala redom ljude kako mogu gledati turske serije i to mi se osvetilo"
"Moje ime je Ines i ovisna sam o seriji "Bit ćeš moja" do te mjere da sve iritiram :D"
Molim Vas da se javi još netko da se ne osjećam usamljeno hahah :)

ČETVRTAK

 
Imala sam komentara ispod  fotografija kako svaki put imam neku novu šalicu.
Šalice su ljubav i volim imati različite u svojoj kolekciji.
Neke sam dobila, neke kupila, a najveći broj je iz Ikee.

Ponukana fotografijom sjetila sam se da sam bila ljuta na  sebe što sam nakupovala neke sitnice koje mi se nisu nigdje uklapale, a sada su se stopile kao salivene.
Stvarno treba vjerovati onoj uzrečici: "Sve ima svoje razloge"

PETAK

NEW ME

Sluzbeno sam postala stanovnik Velike Gorice i odmah išla promjeniti  frizuru.
Potaknuta promjenama, odlučila sam izaći iz zone kofora.
Volim  početke, promjene, prilike, razmještanje namještaja, pisanje u novi dnevnik, isprobavanje drugačijih stvari- sve što me veseli.

Nadam se da će naše trajno "gnijezdo" donjeti divne trenutke, sitne radosti, uspjehe, blagostanje pa  kroz neko vrijeme i proširenje članova :)

SUBOTA


Subota je započela prizorom sa fotografije, a nastavila se u druženju sa najdražima.
Proveli smo kvalitetno vrijeme i napunili baterije za dalje :)

*Volite li vi Nar ili šipak? Ja obožavammm*

NEDJELJA

Zajedničko vrijeme je uvijek od posebne važnosti.
 To su one vrijednosti koje treba njegovati i raditi na njima svakodnevno.
Pričanje o planovima i uživanje u malim stvarima koje nas povezuju :)

* Čajnik sam donijela jučer sa sela,  razveselila sam se činjenici da imam još jedan u svojoj kolekciji*

BLOG

(post koji sam objavila 2.10)

(post koji sam objavila 5.10)

 *ADRIONA MANDARIN BODY BUTTER
 maslac za tijelo kojeg sam preporučila u postu :)*

*ako ste propustili škicnite, jer znate da mi je vaše mišljenje jako bitno*

To bi bilo sve od mene za ovaj tjedan.

Pusa od Ines


 

You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images